1
submitted 20 hours ago by konijnwillem@feddit.nl to c/europa@feddit.nl

cross-posted from: https://lemy.nl/post/4136228

Volkswagen wil de komende jaren nog eens tienduizenden banen schrappen. Dat melden meerdere media op basis van bronnen binnen het bedrijf. Het gaat al langer niet goed met de autobouwer.

Bij het Duitse concern, met naast Volkswagen de merken Seat, Audi en Porsche, werken 657.000 mensen. Het [...]

top 2 comments
sorted by: hot top new old
[-] ReluctantZen@feddit.nl 1 points 2 hours ago

Klinkt alsof het bestuur zelf geschrapt moet worden. Wat dragen zij bij aan het verbeteren van de financiën in het bedrijf? Wat leveren zij in?

[-] konijnwillem@feddit.nl 2 points 20 hours ago

Al jaren geen innovatie, en nu zijn de Chinezen en e-auto's er. Ik ben me zeker dat de topmannen nog steeds hun dikke boni krijgen.

this post was submitted on 26 Jun 2026
1 points (100.0% liked)

Alles over Europa in het Nederlands

80 readers
2 users here now

founded 2 years ago
MODERATORS