3
submitted 3 hours ago by kuiskaaja@lemmy.ml to c/arkisuomi@sopuli.xyz

Kävin pari päivää sitten kaupassa Lidlissä ja tuoreet sipulit olivat joko niin kärsineitä tai pehmeitä ettei niitä kehdannut ostaa, vaikka laatikko oli melkein täynnä. Jouduin ostamaan kehnoa pakastesipulia :(

Olen nyt useamman sipulin palauttanut kauppaan ihan periaatteesta vaikka tuosta ei nyt säästä juuri mitään, kun ovat muutaman pv sisään homehtuneet.

Mistä tämä ilmiö johtuu? Miksi Lidlillä on usein paskoja sipuleita?

you are viewing a single comment's thread
view the rest of the comments
[-] kuiskaaja@lemmy.ml 1 points 1 hour ago

ei mitään hajua, tää on jatkunu jo kuukausia

ihmettelen just ku nimenomaan toi lidlin hevi-osasto on se mitä kehutaan mut sitte sipulit on mitä on, suht usein

this post was submitted on 24 Jun 2026
3 points (100.0% liked)

Arkisuomi

574 readers
6 users here now

Keskustelua arkisista asioista. Ei politiikkaa, ei riidanhaastamista. Käyttäydy ihmisiksi.

Sublemmy in Finnish.

founded 3 years ago
MODERATORS