2
submitted 3 days ago by kuiskaaja@lemmy.ml to c/arkisuomi@sopuli.xyz

Kävin pari päivää sitten kaupassa Lidlissä ja tuoreet sipulit olivat joko niin kärsineitä tai pehmeitä ettei niitä kehdannut ostaa, vaikka laatikko oli melkein täynnä. Jouduin ostamaan kehnoa pakastesipulia :(

Olen nyt useamman sipulin palauttanut kauppaan ihan periaatteesta vaikka tuosta ei nyt säästä juuri mitään, kun ovat muutaman pv sisään homehtuneet.

Mistä tämä ilmiö johtuu? Miksi Lidlillä on usein paskoja sipuleita?

you are viewing a single comment's thread
view the rest of the comments
[-] kuiskaaja@lemmy.ml 2 points 3 days ago

kaikki muu on ollut lidlissä ihan hyvänlaatuista paitsi sipulit ja yks hunajameloni

[-] ExtremeDullard@piefed.social 1 points 3 days ago

Olet onnekkaampi kuin minä. Alueella mielestani useimmat tuotteet ovat parempia muissa kaupoissa.

this post was submitted on 24 Jun 2026
2 points (66.7% liked)

Arkisuomi

574 readers
1 users here now

Keskustelua arkisista asioista. Ei politiikkaa, ei riidanhaastamista. Käyttäydy ihmisiksi.

Sublemmy in Finnish.

founded 3 years ago
MODERATORS